МЕТОДИ ДИЗАЙНЕРСЬКОГО ДОСЛІДЖЕННЯ В ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТУВАННЯ БРЕНДУ

Автор(и)

  • Ірина Цідило Західноукраїнський національний університет Автор
  • Христина Цідило Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка Автор

Анотація

.

Біографії авторів

  • Ірина Цідило, Західноукраїнський національний університет

    кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності

  • Христина Цідило, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

    здобувачка спеціальності Комп’ютерні науки (Digital-аналітика)

Посилання

Tsidylo I. І., Tsidylo Kh. І. Encoding and decoding visual information using computer graphics. Modern digital technologies and innovative teaching methods: experience, trends, perspectives. Materials of the IX International Scientific and Practical Internet Conference, November 10-11, Ternopil, 2022. Р. 65-68. http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/27481/3/Tsidylo_Tsidylo.pdf

Емброуз Г., Оно-Білсон Н. Основи. Графічний дизайн 01: Підхід i мова. Київ : ArtHuss, 2019. 192 с.

Леонардо Н., ЕмброузГ. Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження. Київ: Art Huss, 2019. 192 с.

Леонардо Н., Емброуз Г. Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей. Київ: Art Huss, 2019. 192 с.

Цідило І. Дизайн соціальної реклами у професійній підготовці графічних дизайнерів. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми сучасного дизайну» Київ: КНУТД, 2021. С. 95-98. http://designconference.knutd.edu.ua/

Завантаження

Опубліковано

2024-10-17