ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЯК ІНДИКАТОР ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Любомира Ілійчук Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Любомира Ілійчук, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

    кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти

Посилання

Вознюк О., Дубасенюк О. Перспективні напрямки підготовки майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності. Нові технології навчання: збірник наукових праць. 2020. № 93. С. 50–57.

Коновальчук І. І. Особистісні характеристики учителя як суб’єкта інноваційної діяльності. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти : зб. наук.-метод. праць. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. С. 52–57.

Михайлова Л. М., Семенишина І. В., Краснощок І. П., Ступеньков С. О. Гейміфікація як інноваційний кейс професійної підготовки педагогічних працівників ЗВО в умовах дистанційного навчання. Академічні візії. 2023. Вип. 18. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7795391

Про схвалення Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2032 роки: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 р. № 286-р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/286-2022-%D1%80#Text (дата звернення: 12.06.2024 р.).

Завантаження

Опубліковано

2024-10-17