ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ БАЗОВОГО КОМПОНЕНТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НОВИХ СУСПІЛЬНИХ ВИКЛИКІВ

Автор(и)

  • Віктор Кавецький Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Віктор Кавецький, Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти

    кандидат педагогічних наук, доцент, в.о. завідувача кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти

Посилання

Базовий компонент дошкільної освіти. Авторська група: Байєр О.М., Безсонова О.К., Брежнєва О.Г., Гавриш Н.В., Загородня Л. П., Косенчук О. Г., Корнєєва О.Л., Лисенко Г. М., Левінець Н. В., Машовець М.А., Мордоус І.О., Нерянова С. І., Піроженко Т. О., Половіна О.А., Рейпольська О.Д., Шевчук А. С. Під науковим керівництвом доктора психологічних наук, професора, член-кореспондента НАПН України – Піроженко Т. О. 2021. URL:

https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2021/12.01/Pro_novu_redaktsiyu%20Bazovoho%20komponenta%20doshkilnoyi%20osvity.pdf (дата звернення: 12.06.2024).

Ларіна Н. Б. Інноваційні моделі підвищення кваліфікації управлінських кадрів: навч.-метод. матеріали. Київ: НАДУ, 2013. 52 с.

Щодо методичних рекомендацій до оновленого Базового компонента дошкільної освіти: лист Міністерства освіти і науки України від 16.03.2021 №1/9-148. URL: https://mon.gov.ua/npa/shodo-metodichnih-rekomendacij-do-onovlenogobazovogo-komponenta-doshkilnoyi-osviti (дата звернення: 13.06.2024).

Завантаження

Опубліковано

2024-10-17