ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ФОРМУВАННІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ СФЕРИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Анотація
.
Посилання
Барна О. В. Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2016. Вип. 2. С. 24–37.
Беседін Б., Вагнер Г. Навчальні технології ХХІ століття: змішане навчання. Збірник наукових праць Гуманізація навчально-виховного процесу. 2017. Вип. 5 (85). С. 208–217.
Кадемія М. Ю., Кізім С. С., Люльчак С. Ю., Савчук І. В. Реалізація змішаного навчання засобами цифрового освітнього середовища. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2021. Вип. 62. С. 249–256.
Кривонос О. М., Коротун О. В. Змішане навчання як основа формування ІКТ-компетентності вчителя. Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені В. Винниченка]. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. 2015. Вип. 8 (ІІ). С. 19–23.
Ткачук Г.В. Змішане навчання та особливості використання ротаційної моделі у навчальному процесі. Інформаційні технології в освіті. 2017. Вип. 4 (33). С. 143–156.