ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олеся Литвиненко Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Олеся Литвиненко, Західноукраїнський національний університет

    здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності «Управління закладами освіти»

Посилання

Литвин А. В., Руденко Л. А., Козяр М. М. Інтегрування інформаційнокомунікаційних та освітніх технологій у вищій школі. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ; Вінниця: ТОВ «Друк плюс», 2021. Вип. 60. С. 263–271.

Литвин А., Перегуда Н. Проєктування педагогічних програмних засобів для професійно-технічних навчальних закладів: концептуальні засади. Професійно-технічна освіта. 2016. № 4 (73). С. 7–11.

Ребуха Л. З., Кізима Т. О., Гомотюк О. Є. Професійна освіта: принципи формування професійної грамотності у майбутніх фахівців економічних спеціальностей. Інноваційна педагогіка. 2020. Випуск 25, Том 2. С. 153‒156.

Ребуха Л.З. Інноваційні процеси вищої школи: технологічний аспект. Теорія і практика розвитку наукових знань: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 28–29 груд. 2017 р.). Київ: МЦНД, 2017. Ч. ІІІ. С. 35−36.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-17