СКЛАДОВІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО САМООЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Катерина Буряк Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Катерина Буряк, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

    здобувачка третього рівня вищої освіти (PhD) кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти

Посилання

Буряк К. В. Самооцінювання навчальної діяльності учнями початкової школи: сутність, види та функції. Педагогічний альманах. 2023. № 54. С. 34-41.

Габа І. М. Освітнє середовище: соціально-психологічна парадигма. Актуальні проблеми психології. 2010. Т.7. Вип. 22. С. 27–31.

Дячук П. В. Формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності : монографія / рец. О. А. Біда, Г. О. Васьківська, І. І. Доброскок, О. М. Коберник. Умань : Жовтий О. О., 2016. 210 с.

Писарчук О. Т. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до організації освітньо-розвивального середовища: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. Тернопіль, 2016. 21 с.

Фідкевич О., Богданець-Білоскаленко Н. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: теорія і методика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти» для педагогічних працівників. Київ: Генеза, 2020. 96 с.

Чернецький І. С. Проектування навчальних середовищ на основі фрактальних властивостей їх складових. Вісник Черкаського університету. 2012. № 13 (226). С. 138–143.

Шапран Ю. П., Шапран О. І. Типологія освітнього середовища в умовах компетентнісно-зорієнтованої педагогічної освіти. 2015. URL: http://ephsheir.uhsp.edu.ua/handle/8989898989/1310 (дата звернення: 15.06.2024).

Brown G. T., Harris L. R. The future of self-assessment in classroom practice: Reframing self-assessment as a core competency. Frontline Learning Research. 2014. № 2(1). Pp. 22–30.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-17