ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ІНЖЕНЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ

Автор(и)

  • Ігор Рижак Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Ігор Рижак, Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка

    здобувач третього рівня вищої освіти (PhD) кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти

Посилання

Кондратова В. Розумове виховання дошкільників. К., 1979. 128 с.

Крутій К., Грицишина Т. STREAM-освіта дошкільнят: виховуємо культуру інженерного мислення. Дошкільне виховання. 2016. № 1. С. 3-7.

Писарчук О., Руденський Р. Розвиток знаково-символічної навички засобами Stream-освіти у дітей старшого дошкільного віку. Освіта – енергія майбутнього. Якісна освіта як фактор перемоги: матеріали Крайового форуму освітян (23 жовтня 2022 року). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 46-49.

Руденський Р. Пізнавальна активність старших дошкільників: сутність, структура, вікові особливості. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. 2024. Випуск 1 (54). С. 214-222.

Руденський Р., Писарчук О. Реалізація фасилітаційного підходу у формуванні пізнавальної активності здобувачів дошкільної та початкової освіти. Гуманітарні студії: історія та педагогіка. 2024. Випуск 1(7). С. 70-89.

Стеценко І. 4. STREAM-освіта: техніка + мистецтво. Дошкільне виховання. 2016. № 12. С. 14-16.

STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт: альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дітей передшкільного віку / автор. кол.; наук. керівн. К. Л. Крутій. Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД. 148 с.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-17