ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ВАЖЛИВИЙ СТРАТЕГІЧНИЙ АКТИВ

Автор(и)

  • Світлана ПРОХОРОВСЬКА Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Світлана ПРОХОРОВСЬКА, Західноукраїнський національний університет

    к.е.н., доцент, доцент кафедри менеджменту, публічного управління та персоналу 

Посилання

Берницька Д.І., Кравчук Н.О., Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства. Інноваційна економіка : Всеукраїнський науково-виробничий журнал. 2011. С. 41-45.

ГребешковаО. М., Шиманська О. В. Ділова репутація як стратегічний актив компанії. Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право). 2007. № 1-2. С.493- 502.

Завантаження

Опубліковано

2024-03-11

Як цитувати

ПРОХОРОВСЬКА, Світлана. “ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ВАЖЛИВИЙ СТРАТЕГІЧНИЙ АКТИВ”. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ, Mar. 2024, pp. 158-60, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/apmpuvusv/article/view/55.