ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ВАЖЛИВИЙ СТРАТЕГІЧНИЙ АКТИВ
Анотація
.
Посилання
Берницька Д.І., Кравчук Н.О., Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства. Інноваційна економіка : Всеукраїнський науково-виробничий журнал. 2011. С. 41-45.
ГребешковаО. М., Шиманська О. В. Ділова репутація як стратегічний актив компанії. Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право). 2007. № 1-2. С.493- 502.
Завантаження
Опубліковано
2024-03-11
Як цитувати
ПРОХОРОВСЬКА, Світлана. “ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ВАЖЛИВИЙ СТРАТЕГІЧНИЙ АКТИВ”. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ, Mar. 2024, pp. 158-60, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/apmpuvusv/article/view/55.