ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ

Автор(и)

  • Людмила БАЛЯК Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Людмила БАЛЯК, Західноукраїнський національний університет

    здобувачка освітньо-професійної програми «Управління персоналом» ЗУНУ Науковий керівник – к. г. н., доцент, доцент кафедри менеджменту, публічного управління та персоналу ЗУНУ Зоряна ПУШКАР 

Посилання

Впізнаваність бренду (azbyka.com.ua)

Імідж організації: поняття, формування, елементи, тактика, вплив. Реферат – Освіта.UA (osvita.ua)

Кожухівська А. О. Стратегічні аспекти управління брендом роботодавця. 2020.

Мокіна С. М. Моделі формування бренда роботодавця. 2014.

Цимбалюк С. О. Управління брендом роботодавця: Навчальний посібник. К.: КНЕУ, 2016.

7 стратегій для підвищення впізнаваності бренду (alltechbuzz.net)

Brand Awareness: What it is and Strategies to Improve it | Sprout Social

The Ultimate Guide to Social Media Branding for Small Businesses (lyfemarketing.com)

How Social Media Increases Brand Awareness - Business 2 Community

5 Actionable Strategies for Social Media Branding | Sprout Social

Завантаження

Опубліковано

2024-03-11

Як цитувати

БАЛЯК, Людмила. “ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ”. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ, Mar. 2024, pp. 234-5, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/apmpuvusv/article/view/75.