НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: МУНІЦИПАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ

Автор(и)

  • Віталій БАРАБАШ Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Віталій БАРАБАШ, Західноукраїнський національний університет

    здобувач освітньо-кваліфікаційної програми «Публічне управління та адміністрування», ЗУНУ
    Науковий керівник – к.е.н., доцент кафедри менеджменту, публічного управління та персоналу ЗУНУ Олена ДУДКІНА 

Посилання

Дудкіна О.П. Маркетинг територій як інструмент забезпечення конкурентоспроможного розвитку. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. 2016. Вип.16. С. 9-13.

Гринкевич С., Брух О., Бернацька І. Вплив маркетингового середовища на розвиток об’єднаних територіальних громад. URL :

https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viemByFyleId/450512.

Кращі практики місцевого економічного розвитку України. «Брендинг і маркетинг територій. У пошуках власного обличчя». URL: UA-Practice-05-final.indd(mled.org.ua).

Лепьошкіна Т.Я. Маркетинг як важлива складова політики органів місцевого самоврядування у сфері місцевого розвитку. URL:https://www.dy.nauka.com.ua/?op=1&z=452

Завантаження

Опубліковано

2024-03-11

Як цитувати

БАРАБАШ, Віталій. “НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: МУНІЦИПАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ”. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ, Mar. 2024, pp. 238-40, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/apmpuvusv/article/view/77.