УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ РОЗВИТКОМ ЗЕРНОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
.
Посилання
Портер М. Е. Стратегія конкуренції. Пер. з англ. А. Олійник, Р. Скільський. К.: Основи, 1998. 390 с.
Hamel G., Prahalad C. K. Competing for the Future. Boston: Harvard Business School Press, 1994. 327 р.
Кузнецова І. О., Кублікова Т.Б. Сучасні концепції формування конкурентних стратегій підприємства. Науковий вісник ОНЕУ. Одеса, 2017. № 5 (247). С. 96-106
Treacy M., Wiersema F. Customer Intimacy and Value Discipline. Harvard Business Review. 2003. January
Завантаження
Опубліковано
2025-05-15
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
Кузнецов, Віталій. “УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ РОЗВИТКОМ ЗЕРНОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ”. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ, May 2025, pp. 155-8, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/apmpuvusv/article/view/816.