ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕТИЧНОСТІ КОМУНІКАЦІЙ У ЗАКЛАДІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я
Анотація
.
Посилання
Котис Н., Мацик В. Інноваційні підходи до організації комунікацій на ринку медичних послуг. Інноваційна економіка. 2022. №1 (90). С. 67-73.
Назар П.С., Віленський Ю.Г., Грандо О.А. Основи медичної етики. К.: Здоров’я, 2002. 344 с.
Emanuel E. J., Emanuel L. L. Four models of the physician-patient relationship. Journal of the American Medical Association. 1992. Vol. 267. № 16. Р. 2221-2226.
Завантаження
Опубліковано
2024-03-11
Як цитувати
БОДНАР, Анастасія. “ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕТИЧНОСТІ КОМУНІКАЦІЙ У ЗАКЛАДІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я”. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ, Mar. 2024, pp. 250-2, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/apmpuvusv/article/view/82.