ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕТИЧНОСТІ КОМУНІКАЦІЙ У ЗАКЛАДІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я

Автор(и)

  • Анастасія БОДНАР Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Анастасія БОДНАР, Західноукраїнський національний університет

    здобувач освітньо-професійної програми «Менеджмент закладів охорони здоров’я» ЗУНУ
    Науковий керівник – к.е.н., доцент, доцент кафедри менеджменту, публічного управління та персоналу ЗУНУ. Наталія КОТИС 

Посилання

Котис Н., Мацик В. Інноваційні підходи до організації комунікацій на ринку медичних послуг. Інноваційна економіка. 2022. №1 (90). С. 67-73.

Назар П.С., Віленський Ю.Г., Грандо О.А. Основи медичної етики. К.: Здоров’я, 2002. 344 с.

Emanuel E. J., Emanuel L. L. Four models of the physician-patient relationship. Journal of the American Medical Association. 1992. Vol. 267. № 16. Р. 2221-2226.

Завантаження

Опубліковано

2024-03-11

Як цитувати

БОДНАР, Анастасія. “ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕТИЧНОСТІ КОМУНІКАЦІЙ У ЗАКЛАДІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я”. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ, Mar. 2024, pp. 250-2, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/apmpuvusv/article/view/82.