СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ: ЦІЛІ, МЕХАНІЗМИ, ПЕРСПЕКТИВИ
Анотація
.
Посилання
Підвищення соціальної згуртованості у громадах України в умовах воєнного часу U-LEAD with Europe. 2023. URL: https://ulead.org.ua/news/social-cohesion-2023 (дата звернення 05.05.2025).
Promoting Social Cohesion in Local Communities: Marketing and Communication Strategies. OECD. 2022. https://www.oecd.org/en/topics/governance.html (дата звернення 05.05.2025).
Іваницька С., Бакало Н., Деркач О. Соціальний маркетинг в системі місцевого самоврядування. Економіка і регіон. 2022. №1 (84). С. 75–81.
Завантаження
Опубліковано
2025-05-15
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
Цапик, Тарас. “СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ: ЦІЛІ, МЕХАНІЗМИ, ПЕРСПЕКТИВИ ”. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ, May 2025, pp. 262-4, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/apmpuvusv/article/view/842.