СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ: ЦІЛІ, МЕХАНІЗМИ, ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • Тарас Цапик Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Тарас Цапик, Західноукраїнський національний університет

    аспірант освітньо–наукової  програми “Публічне управління  та адміністрування”

Посилання

Підвищення соціальної згуртованості у громадах України в умовах воєнного часу U-LEAD with Europe. 2023. URL: https://ulead.org.ua/news/social-cohesion-2023 (дата звернення 05.05.2025).

Promoting Social Cohesion in Local Communities: Marketing and Communication Strategies. OECD. 2022. https://www.oecd.org/en/topics/governance.html (дата звернення 05.05.2025).

Іваницька С., Бакало Н., Деркач О. Соціальний маркетинг в системі місцевого самоврядування. Економіка і регіон. 2022. №1 (84). С. 75–81.

Завантаження

Опубліковано

2025-05-15

Як цитувати

Цапик, Тарас. “СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ: ЦІЛІ, МЕХАНІЗМИ, ПЕРСПЕКТИВИ ”. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ, May 2025, pp. 262-4, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/apmpuvusv/article/view/842.