АНАЛІТИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ В СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

  • Інна Чикало Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Інна Чикало, Західноукраїнський національний університет

    к.е.н., доцент, доцент кафедри менеджменту, публічного управління та персоналу

Посилання

Dinnie, K. Place-branding: overview of an emerging literature. Place branding, 2004. – 106-110 p.

Офіційний сайт Всесвітньої організації туризму. URL: https://www.unwto.org/

Завантаження

Опубліковано

2025-05-15

Як цитувати

Чикало, Інна. “АНАЛІТИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ В СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ”. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ, May 2025, pp. 269-72, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/apmpuvusv/article/view/844.