КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК СТРАТЕГІЯ ВИЖИВАННЯ ТА РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ В УМОВАХ КРИЗИ

Автор(и)

  • Юлія Марценюк Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Антошкова Н. А. Клієнтоорієнтований сервіс як пріоритетний споживчий запит споживачів підприємства ресторанного господарства у ХХІ столітті. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 6. Том 1. С. 14-18.

Шкільняк М., Мельник А., Желюк Т., Васіна А., Дудкіна О. Менеджмент та публічне управління в умовах сучасних викликів. Вісник економіки. 2023. Вип. 2. С. 233-248.

Завантаження

Опубліковано

2025-05-15

Як цитувати

Марценюк, Юлія. “КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК СТРАТЕГІЯ ВИЖИВАННЯ ТА РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ В УМОВАХ КРИЗИ ”. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ, May 2025, pp. 373-5, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/apmpuvusv/article/view/870.