ОСНОВНІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Автор(и)

  • Вікторія Муцька Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Безтелесна Л. І., Печенюк А.В. Управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників: монографія. Рівне: НУВГП, 2016. 198 с.

Мельник Н. Основні тенденції професійного розвитку педагогічних працівників Нової української школи». Нова педагогічна думка, т. 112, 4, с. 33–37, 2022. URL: https://doi.org/10.37026/2520-6427-2022-112-4-33-37

Професійний розвиток педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритої освіти. [Сергеєва Л. М., Муранова

Н. П., Микитюк С. М. та ін.]: методичний посібник. Чернівці: Видавничий дім «Букрек», 2023. 218 с.

Одарченко В. (2024). Концептуально-цільова підсистема структурно-функціональної моделі управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти. Освіта. Інноватика. Практика, 12(6), 107-114. https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol12i6-016.

Петренко Л. М., Романова Г. М., Пуховська Л. П., Султанова Л. Ю., Олешко П. С. (2021). Моделі неперервного професійного розвитку педагогічних та науково-педагогічних працівників у контексті відкритої освіти. Професійний розвиток фахівців в умовах цифровізації суспільства: сучасні тренди, С. 243-250

Теорія та практика управління професійним розвитком науково-педагогічних та педагогічних працівників в умовах

трансформаційних змін в освіті: кол. моногр. / Є. Р. Чернишова, Л. М. Колосова, Н. В. Любченко, М. Е. Морозова; за наук. ред. Є. Р. Чернишової. – Луцьк: Вежа-Друк, 2015. – 296 с.

Шевчук С. С., Кулішов В. С. Дидактика професійної освіти: практикозорієнтований аспект: навчально-методичний посібник. Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПНУ, 2021. 212 с.

Терещенко К. В. Вплив організаційних чинників на рівень толерантності персоналу закладів освіти // Актуальні проблеми

психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – 2016. – Т. І : Організаційна

психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. – Випуск 44. – С. 16-20.

Самко А. М. Особистісно-професійний розвиток науково-педагогічних працівників ЗВО в умовах невизначеності. Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: зб. матеріалів ХХІ Міжнародних педагогічно-мистецьких читань пам’яті проф. О. П. Рудницької / [наук. ред.: Г. І. Сотська, М. П. Вовк]. Вип. 7 (19). К.: Талком, 2024. С. 82-84.

Завантаження

Опубліковано

2025-05-15

Як цитувати

Муцька, Вікторія. “ОСНОВНІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ”. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ, May 2025, pp. 390-4, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/apmpuvusv/article/view/875.