МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ КОНКУРЕНТНОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я НА РИНКУ СТОМАТОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • Лідія БРИЧКА Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Лідія БРИЧКА, Західноукраїнський національний університет

    здобувачка освітньо-професійної програми «Менеджмент закладів охорони здоров’я»», ЗУНУ.
    Науковий керівник - д.е.н., професор кафедри менеджменту, публічного управління та персоналу ЗУНУ Тетяна ЖЕЛЮК 

Посилання

Маркетинг для стоматології. URL: https://denta-list.com/marketing-dlyastomatologiyi-faktori-uspihu/

Сучасні технології в стоматології. URL:https://varta1.com.ua/news/top-5-suchasnyh-tehnologij-v-stomatologiyi_193534.html

Завантаження

Опубліковано

2024-03-11

Як цитувати

БРИЧКА, Лідія. “МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ КОНКУРЕНТНОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я НА РИНКУ СТОМАТОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ”. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ, Mar. 2024, pp. 270-1, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/apmpuvusv/article/view/89.