МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЯК ЧИННИК ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ СПОРТИВНИХ ПОДІЙ

Автор(и)

  • Михайло Михальський Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Бондаренко, О. С., Голік, О. В., & Бондаренко, О. В. (2024). Інструменти соціально відповідального маркетингу у сфері спорту. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. (14).

Кравченко, Т., & Погребний , В. (2023). Організація спортивного маркетингу в сучасних умовах. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15, (5K(165), 66-71.

Танклевська Н., & Вибранський В. (2019). Основи маркетингу в спортивній сфері. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. 6. 20-25.

Завантаження

Опубліковано

2025-05-06