ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ростислав Барабаш Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Білова М. Е. Теоретичні основи психологічного тренінгу: метод. рекомендації. Одеса: Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2021. 36 с.

Гармаш Г. І. Соціально-психологічний тренінг як вид активного соціально-психологічного навчання. Гуманітарний дискурс суспільних проблем: минуле, сучасне, майбутнє: матеріали Всеукр. наук. конф. з міжнар. уч. Черкаси: ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля НУЦЗ України, 2020. 328 с.

Зливков В. Л., Лукомська С. О. Сучасні тренінгові технології розвитку особистості в освіті. Київ. 2022. 184 с.

Черпак А. Є., Бутенко Н. Ю. Тренінг управлінських компетенцій: навчальний посібник. К.: КНЕУ, 2011. 444 с.

Salas E., Nichols D. R., Driskell J. E. Testing three team training strategies in intact teams: A meta-analysis. Small Group Research. 2007. Vol. 38(4). P. 471–488.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 18-20. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/408