РОЛЬ ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Автор(и)

  • Володимир Жовнер Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Васильєва Г. І., Фень М. В. Сутність поняття «міжпрофесійне співробітництво» в команді супроводу в умовах інклюзивного навчання. Інноваційна педагогіка. 2024. № 73. С. 95–101.

Фокіна Н. В. Підготовка майбутніх учителів до розвитку соціальної толерантності школярів в умовах інклюзивної освіти: магістерська робота студентки групи ЗОПНм-22 / науковий керівник – кандидат педагогічних наук, доцент І. Є. Макаренко. Кривий Ріг: КДПУ, 2023. 86 с.

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

РОЛЬ ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 37-38. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/419