ЗАГАЛЬНОНАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗНАННЯ

Автор(и)

  • Ганна Зварич Західноукраїнський національний університет, Тернопільська богословська академія імені патріарха Йосифа Сліпого Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Ганна Зварич, Західноукраїнський національний університет, Тернопільська богословська академія імені патріарха Йосифа Сліпого

    доцент кафедри освітології і педагогіки, доктор філософії (PhD) освітніх, педагогічних наук, 
    доцент кафедри соціально-гуманітарних наук

Посилання

Драч І. І. Загальнонаукові підходи до організації навчального процесу у вищій школі. Теоретичні та методичні засади управління підготовкою фахівців з педагогіки вищої школи на основі компетентнісного підходу в межах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу: монографія / З. В. Рябова, І. І. Драч, Н. О. Приходькіна та ін. Київ: ТОВ «Альфа-Реклама», 2014. С. 29‒65.

Крищук Б., Романишина Л. Загальнонаукові підходи до формування педагогічної культури майбутніх фахівців. Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. 2022. № 3-4. С. 113–118.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ЗАГАЛЬНОНАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗНАННЯ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 38-39. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/420