ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОЦІНКА УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКІВ ОСВІТНІХ УСТАНОВ

Автор(и)

  • Ольга Кулік Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Загородня Л. Формування готовності магістрів до забезпечення управління якістю освітнього процесу в закладі дошкільної освіти під час вивчення фахових дисциплін. Педагогічний дискурс. 2019. Вип. 26. С. 69–76. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2019_26_13

Ребуха Л., Зварич Г. Навчання у вищій школі: формування управлінської компетентності у майбутніх педагогів. Гуманітарні студії: історія та педагогіка. 2023. №1(05). С. 114‒124. URL: http://gsip.wunu.edu.ua/index.php/gsipua/article/view/156/116

Ребуха Л., Шегда В. Управлінська культура викладача. Інновації в освіті: реалії та перспективи розвитку: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Тернопіль, 11 травн. 2023 р.) Тернопіль: ЗУНУ, 2023. С. 264‒266.

Сатир І. В. Розвиток теорії та технологій наукового управління загальноосвітніми навчальними закладами в Україні (1991–2016 роки): дис. … канд. пед. наук: 13.00.06. Київ, 2017. 35 с.

Cytlak J. Jarmużek, Rola dyrektora w zarządzaniu szkołą w dobie kryzysu сква: demograficznego, Studia Zarządzania i Finansów «Kreatywność i innowacyjność w zarządzaniu. Egzemplifikacje teoretyczne i empiryczne», 2016.

Mazurkiewicz G. Przywództwo edukacyjne. Odpowiedzialne zarządzanie edukacją wobec wyzwań współczesności. Kraków: Wyd. UJ, 2011. 196 р.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОЦІНКА УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКІВ ОСВІТНІХ УСТАНОВ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 41-43. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/422