ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Людмила Островська ЗОШ № 26 м. Тернополя Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Людмила Островська, ЗОШ № 26 м. Тернополя

    магістр освітніх, педагогічних наук, вчитель математики та інформатики

Посилання

Болтянський Б. В. Сутність і структура самостійної роботи студентів в умовах особистісно орієнтованого навчання: зб. наук.-метод. праць ТДАТУ «Удосконалення освітньо-виховного процесу в вищому навчальному закладі». Мелітополь, 2018. С. 146‒150.

Гук Б. М. Сучасні проблеми правового регулювання викладацької діяльності керівника закладу вищої освіти України на умовах внутрішнього сумісництва. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право. 2023. №1(79). С. 304−310.

Горда І. М. Методичне забезпечення моніторингу навчальних досягнень з математики студентів вищих аграрних навчальних закладів: автор. дис. на здоб. наук. ступ. канд.. пед. наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика). Київ, 2014. 23 с.

Енциклопедія. Wikipedia: вебсайт. 2020. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Moodle

Каденюк О. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності. Перспективи та інновації науки. 2022. №10 (15). C. 155–163.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 59-60. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/430