ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Анотація
.
Посилання
Болтянський Б. В. Сутність і структура самостійної роботи студентів в умовах особистісно орієнтованого навчання: зб. наук.-метод. праць ТДАТУ «Удосконалення освітньо-виховного процесу в вищому навчальному закладі». Мелітополь, 2018. С. 146‒150.
Гук Б. М. Сучасні проблеми правового регулювання викладацької діяльності керівника закладу вищої освіти України на умовах внутрішнього сумісництва. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право. 2023. №1(79). С. 304−310.
Горда І. М. Методичне забезпечення моніторингу навчальних досягнень з математики студентів вищих аграрних навчальних закладів: автор. дис. на здоб. наук. ступ. канд.. пед. наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика). Київ, 2014. 23 с.
Енциклопедія. Wikipedia: вебсайт. 2020. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Moodle
Каденюк О. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності. Перспективи та інновації науки. 2022. №10 (15). C. 155–163.