МОТИВАЦІЙНІ ТРЕНІНГИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ РОБОТИ УПРАВЛІНЦІВ

Автор(и)

  • Людмила Серкіз Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Актуальні проблеми управління закладами освіти в контексті стратегії модернізації освітньої галузі: колективна монографія / за загальною редакцією В. П. Кравця. Г. М. Мешко. Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. 310 с.

Гармаш Г. І. Соціально-психологічний тренінг як вид активного соціально-психологічного навчання. Гуманітарний дискурс суспільних проблем: минуле, сучасне, майбутнє: Матеріали Всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю. Черкаси: ЧІПБ імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ України, 2020. 328 с.

Зливков В.Л., Лукомська С.О. Сучасні тренінгові технології розвитку особистості в освіті. Київ. 2022. 184 с.

Колот А.М. Мотиваційний менеджмент: підручник. К.: КНЕУ, 2014. 479 с.

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

МОТИВАЦІЙНІ ТРЕНІНГИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ РОБОТИ УПРАВЛІНЦІВ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 79-80. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/442