ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ДО АНАЛІТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ФАХОВИХ ЕКОНОМІЧНИХ КОЛЕДЖАХ

Автор(и)

  • Павло Ткаченко Тернопільський національний педагогічний університет Імені Володимира Гнатюка Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Павло Ткаченко, Тернопільський національний педагогічний університет Імені Володимира Гнатюка

    аспірант кафедри машинознавства і транспорту інженерно-педагогічного факультету

Посилання

Осадчий В. В. Аналіз досвіду застосування інформаційнокомунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх економістів в Україні. Professional education: methodology, theory and technologies. 2018. Vol. 8. С. 151–166.

Розвиток цифрової компетентності педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій: навчальний посібник / Івашев Є.В., Сахно О.В., Грядуща В.В., Денисова А.В., Лукіянчук А.М., Удовик С.І. Біла Церква: БІНПО, 2021. 258 с.

Сашньова Н. В. Впровадження геймифікації в дисциплінах технічного спрямування у вищих навчальних закладах. Specialized and multidisciplinary scientific researches. 2020. Volume 2. Р. 54–58.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ДО АНАЛІТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ФАХОВИХ ЕКОНОМІЧНИХ КОЛЕДЖАХ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 87-88. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/445