ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ САМООЦІНЮВАННЯ ТА ЙОГО ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК З ОЦІНЮВАННЯМ ВЧИТЕЛЕМ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Катерина Буряк Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка Автор

Анотація

.

Посилання

Богданець-Білоскаленко Н., Фідкевич О. Розвиток навичок самооцінювання в учнів початкової школи. Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи в контексті євроінтеграції: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (ІваноФранківськ, 19-20 травня 2022). Івано-Франківськ: Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, 2022. С. 68–71.

Буряк К. В. Інноваційні методики самооцінювання навчальної діяльності учнів початкової школи у країнах Європи. Педагогічна Академія: наукові записки. 2024. № 9. URL: https://doi.org/10.5281/zenodo.13729908 (дата звернення: 30.11.2024).

Дячук П. В. Формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності: монографія / рец. О. А. Біда, Г. О. Васьківська, І. І. Доброскок, О. М. Коберник. Умань: Жовтий О.О., 2016. 210 с.

Стець К. А. Переваги та недоліки формувального оцінювання. 2024. С. 222–225. URL: http://eprints.zu.edu.ua/41847/1/zzz.pdf (дата звернення: 30.11.2024).

Andrade H., Valtcheva A. Promoting Learning and Achievement Through Self-Assessment. Theory Into Practice. 2009. № 48:1. Pp. 12–19.

Brown G. T., Harris L. R. The future of self-assessment in classroom practice: Reframing self-assessment as a core competency. Frontline Learning Research. 2014. № 2(1). Pp. 22–30.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ САМООЦІНЮВАННЯ ТА ЙОГО ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК З ОЦІНЮВАННЯМ ВЧИТЕЛЕМ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 199-201. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/517