ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І МАЙБУТНЄ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОФЕСІЇ: ЧИ ПІДДАЄТЬСЯ ЗАМІНІ РОЛЬ ВИКЛАДАЧА?

Автор(и)

  • Олександр Ветошкін Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Олександр Ветошкін

    аспірант І року навчання

Посилання

Hatzius, J. (2023). The Potentially Large Effects of Artificial Intelligence on Economic Growth (Briggs/Kodnani). Goldman Sachs, 1.

Wilson, H. J., Daugherty, P. R. (2018). Collaborative intelligence: Humans and AI are joining forces. Harvard Business Review, 96 (4), 114–123.

Chan, C. K. Y., Tsi, L. H. (2023). The AI revolution in education: Will AI replace or assist teachers in higher education? arXiv preprint arXiv:2305.01185.

Guanzon, R., Kilag, O. K. ., Longa, G., Fuentebella, J. ., Gallardo, P. M., & delos Santos-Jones, A. C. (2024). The Impact of Artificial Intelligence Integration in Education: A Systematic Review. International Multidisciplinary Journal of Research for Innovation, Sustainability, and Excellence (IMJRISE), 1(10), 291-296. https://risejournals.org/index.php/imjrise/article/view/726

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І МАЙБУТНЄ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОФЕСІЇ: ЧИ ПІДДАЄТЬСЯ ЗАМІНІ РОЛЬ ВИКЛАДАЧА?. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 206-209. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/520