ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ПРОЄКТИ: СУТНІСТЬ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ У РОБОТІ ЗІ СТАРШИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ

Автор(и)

  • Леся Гладун Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Леся Гладун, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

    аспірантка кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти

Посилання

Карбованець О., Куруц Н., Голуб Н., Майорош А. Метод проектів – сучасна педагогічна технологія навчання освітніх закладів різних рівнів. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. Педагогіка. Соціальна робота. Ужгород, 2008. Вип. 15. С. 80-83.

Козак Л. В. Проектна діяльність у закладах дошкільної освіти: навчально-методичний посібник. К.: ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2022. 176 с.

Руденський Р. Є. Пізнавальна активність старших дошкільників: сутність, структура, вікові особливості. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Глухів: ГНПУ ім. О. Довженка, 2024. Вип. 1 (54). С. 214–222.

Токаренко Н. М. Проектна діяльність з дітьми старшого дошкільного віку. Формування життєвої компетентності у дошкільника: навчально-методичний збірник / упорядн. Т. Л. Коршунова. Полтава: ПОІППО, 2013. С. 10–28.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ПРОЄКТИ: СУТНІСТЬ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ У РОБОТІ ЗІ СТАРШИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 209-212. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/521