ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧОЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Олена Дроздова Криворізький державний педагогічний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Базовий компонент дошкільної освіти / авторська група : Байєр О.М., Безсонова О.К., Брежнєва О.Г., Гавриш Н.В., Загородня Л. П., Косенчук О. Г., Корнєєва О.Л., Лисенко Г. М., Левінець Н. В., Машовець М.А., Мордоус I.O., Нерянова С. І., Піроженко Т. О., Половіна О. А., Рейпольська О.Д., Шевчук А. С.; під науковим керівництвом доктора психологічних наук, професора, член-кореспондента НАПН України Піроженко Т. О. 2021.

Бєлєнька Г. В. Дошкільнятам про світ природи: старший дошкільний вік: навч.-метод. посіб. 2-ге вид. Київ : Генеза, 2014. 112 с.

Богуш А. М. Компетентнісний підхід до розвитку мовлення і навчання дітей дошкільного віку рідної мови. Становлення і розвиток української дошкільної лінгводидактики (друга половина XIX – початок XX ст.). Київ, 2019. С. 180–191.

Крутій К. Л. Інтеграція в дошкільній освіті як інноваційне явище, або що треба знати про інтеграцію. Дошкільне виховання. 2018. № 7. С. 2–7.

Лисенко Н. В. Еко-око: дошкільник природи. Навчально-методичний посібник. К.: Видавничий Дім «Слово», 2015. 352 с.

Плохій З. П. Формуємо екологічну компетентність молодшого дошкільника: навч.-метод. посіб. до Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». К.: Світич, 2010. 144 с.

Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка: підручник. 2-ге вид., допов. К.: Академвидав, 2013. 464 с.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧОЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 223-225. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/526