ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У СТАРШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ

Автор(и)

  • Оксана Дарчук Криворізький державний педагогічний університет Автор
  • Юлія Кулінка Криворізький державний педагогічний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Юлія Кулінка, Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету педагогічної освіти

Посилання

Гарькавець С. О. Соціально-нормативна активність індивіда та її психологічні референти : монографія. Харків: «Друкарня Мадрид». 156 с.

Гомоляко Д. О. Умови оптимізації пізнавальної активності дітей 6 (7) років засобами пошуково-дослідницької діяльності. Ніжин: [б. в.], 2019. 103 с.

Коберник . Життєва активність учнів сільської школи: зміст, складники та індикатори. Педагогіка і психологія. 2000. № 4. С. 51–60.

Собко С. Формування особистісної активності майбутніх учителів фізичного виховання у поза аудиторній діяльності: дис…канд. пед. наук: 13.00.07. Кіровоград, 2006. 255 с.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У СТАРШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 226-228. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/527