МОДЕРНІЗАЦІЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Анотація
.
Посилання
Бондаренко Н. Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності дошкільної і початкової освіти в контексті Концепції «Нова українська школа». Гуманізація навчально-виховного процесу. 2020. № 1 (99). С. 176–187.
Дубровська Л. О., Дубровський В. Л. До питання підготовки майбутніх вчителів початкової школи у закладах вищої освіти. Молодий вчений. 2019. № 5.2 (69.2). С. 52–55.
Нова українська школа: порадник для вчителя / за заг. ред. Н. М. Бібік. Київ: Літера ЛТД, 2018. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/BD%D0%B8/2018/12/12/ 11/20-11-2018rekviz.pdf
Пометун О. І. Дискусія українських педагогів навколо питань запровадження компетентнісного підходу в українській освіті. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / під заг. ред. О. В. Овчарук. К.: «К.І.С.», 2004. 112 с.
Романчук А. І. Актуальні проблеми реформування початкової освіти України в сучасних умовах. Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. Вип. 140. С. 180–185.