МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ РАННЬОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ

Автор(и)

  • Лариса Зданевич Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія Автор
  • Христина Сковронська Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Лариса Зданевич, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

    доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик

Посилання

Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти) (нова редакція): затв. наказом М-ва освіти і науки України від 12.01.2021 р. № 33. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2021/12.01/Pro_novu_redaktsiyu%20Bazovoho%20komponenta%20doshkilnoyi%20osvity.pdf

Завдання з математики для дошкільнят. Learning.ua: вебсайт. URL: https://learning.ua/matematyka/doshkilniata/ (дата звернення: 21.03.2024).

Овчар Н.В., Ворожбіт-Горбатюк В.В. Питання становлення і розвитку засобів мультимедіа в освіті. Теоретичні та методологічні проблеми сучасної педагогіки та психології: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 8–9 листопада 2019 р.). Миколаїв: ГО «Інститут інноваційної освіти», 2019. С. 70–73.

Шишак А.М. Потенціал використання цифрових засобів для формування сенсорно-пізнавальної, логіко-математичної, дослідницької компетентності дошкільників / наук. кер.: В.М. Чайка, І.І. Жаркова. Інновації в дошкільній освіті: теорія, перспективи, шляхи запровадження у практику: збірник матеріалів III Всеукраїнської науково-практичної конференції, 28 березня 2024 року. Маріуполь: МДУ, 2024. С. 33–36.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ РАННЬОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 239-241. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/533