РОЛЬ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ДІТЕЙ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

  • Галина Ковалець Тернопільського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 18 Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Галина Ковалець, Тернопільського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 18

    директор

Посилання

Лазуренко О. В., Ковальчук С. П. Психологічна підтримка дітей у ЗДО в умовах кризи. Науковий вісник педагогічних наук. 2023. №3(10). С. 45–52.

Міністерство освіти і науки України. Методичні рекомендації щодо забезпечення психолого-педагогічної підтримки в умовах війни. 2023. 114 с.

Руденський Р. Аксіологічний потенціал дитячих настільно-друкованих ігор та іграшок мілітарної тематики. Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІV Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2022 року, м. Тернопіль). Тернопіль: Вектор ; ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 306–309.

Руденський Р., Писарчук О. Стратегії запобігання прояву агресії в іграх дітей дошкільного віку в умовах війни. Інновації в освіті: реалії та перспективи розвитку: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 24 листопада 2023 р.). Тернопіль: ЗУНУ, 2023. С. 242–246.

UNICEF Guidelines on Mental Health and Psychosocial Support in Emergency Settings. 2022. 134 с.

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

РОЛЬ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ДІТЕЙ В УМОВАХ ВІЙНИ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 246-248. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/537