ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА СЬОГОДЕННЯ

Автор(и)

  • Ірина Небитова Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди Автор
  • Олександр Міщенко Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Ірина Небитова, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

    доктор філософії, доцент кафедри початкової і професійної освіти

Посилання

Використання штучного інтелекту в освіті / І. Візнюк та ін. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2021. № 59. С. 14–22.

Литвинова С. Порівняння можливостей штучного інтелекту, нейромереж та чатботів для використання в освітній практиці вчителів. Імерсивні технології в освіті: збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції з міжнародною участю. Київ, 2023. Вип. 26. С. 167–173.

Ніконов О., Матвієнко Ю. Вплив штучного інтелекту на процес цифрової трансформації освіти. Актуальні питання розвитку науки та

забезпечення якості освіти у XXI столітті: тези доповідей XLVI Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). Полтава, 2023. С. 36–38.

Певень К., Хміль Н., Макогончук Н. Вплив штучного інтелекту на зміну традиційних моделей навчання та викладання: аналіз технологій для забезпечення ефективності індивідуальної освіти. Перспективи та інновації науки. 2023. № 11 (29). С. 306–316.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА СЬОГОДЕННЯ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 255-257. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/540