РОЛЬ КОМУНІКАТИВНИХ ІГОР У РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Людмила Пастернак Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Богуш А. Мовленнєвий розвиток дітей раннього віку: сучасні підходи. Дошкільна освіта: теорія і практика. 2020. № 3. С. 45–50.

Гладун Л., Жаркова І. Емоційний інтелект та його формування в старшого дошкільника засобами театралізованої діяльності. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія». 2023. Вип. 4. С. 9–16.

Крутій К. Л. Інтерактивні ігри як засіб розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. 2019. № 5. С. 102–108.

Писарчук О. Т. Особливості формування освітньо-розвивального середовища дошкільних освітніх закладів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2012. № 2. С. 44–51.

Писарчук О., Руденський Р. Підготовка майбутніх вихователів до проєктування предметно-ігрового середовища закладу дошкільної освіти (на матеріалі осередку настільних ігор). Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. № 1. С. 94–104. DOI: 10.25128/2415-3605.23.1.12

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

РОЛЬ КОМУНІКАТИВНИХ ІГОР У РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 257-259. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/541