ВПРОВАДЖЕННЯ СЕРЕДОВИЩНОГО ПІДХОДУ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Паула Поперечна Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах нової української школи: навчально-методичний посібник / укл. Л.І. Чопик. Вінниця: КВНЗ «ВАНО», 2019. 39 с.

Писарчук О. Т. Особливості формування освітньо-розвивального середовища дошкільних освітніх закладів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2012. № 2. С. 44–51. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_2_10

Zdanevych L. V., Chaika V. M., Pysarchuk O. T., Tsehelnyk T. M., Ratushniak N. O. Training of future teachers for work with children under the conditions of preschool inclusive education. Revista Tempos E Espaços Em Educação. 2020. № 13(32). Pp. 1–15. URL: https://doi.org/10.20952/revtee.v13i32.14943

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ВПРОВАДЖЕННЯ СЕРЕДОВИЩНОГО ПІДХОДУ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 264-265. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/544