ВПРОВАДЖЕННЯ СЕРЕДОВИЩНОГО ПІДХОДУ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Анотація
.
Посилання
Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах нової української школи: навчально-методичний посібник / укл. Л.І. Чопик. Вінниця: КВНЗ «ВАНО», 2019. 39 с.
Писарчук О. Т. Особливості формування освітньо-розвивального середовища дошкільних освітніх закладів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2012. № 2. С. 44–51. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_2_10
Zdanevych L. V., Chaika V. M., Pysarchuk O. T., Tsehelnyk T. M., Ratushniak N. O. Training of future teachers for work with children under the conditions of preschool inclusive education. Revista Tempos E Espaços Em Educação. 2020. № 13(32). Pp. 1–15. URL: https://doi.org/10.20952/revtee.v13i32.14943