РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА У РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ВЗАЄМОДІЯ ВЧИТЕЛЯ І БАТЬКІВ

Автор(и)

  • Олена Слободян Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Концепція «Нова українська школа». 2016. URL: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkola-compressed.pdf

Коханова О. Психологія партнерської взаємодії в освіті: навчальнометодичний посібник. Київ: Вид-во ПП Щербатих О. В., 2011. URL: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/2004/1/O_Kokhanova_PPTP_2_IPSP.pdf

Кравчинська Т. С. Педагогіка партнерства – основні ідеї, принципи та сутність. Підготовка керівних та педагогічних кадрів до реалізації Концепції Нової української школи: збірник статей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2017. С. 85–88. URL: http://lib.iitta.gov.ua/707221/1/

Побірченко Н. А. Освітньо-практичні перспективи розвитку партнерської діяльності школи і сім’ї. Партнерська взаємодія учня і вчителя в освітньому процесі. Партнерська взаємодія школи та сім’ї як фактор оновлення сучасної освіти: науково-методичний збірник. Запоріжжя: СТАТУС, 2018. С. 14‒20. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710553

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА У РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ВЗАЄМОДІЯ ВЧИТЕЛЯ І БАТЬКІВ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 268-269. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/546