ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Анотація
.
Посилання
Лазуренко О. В Цифровізація дошкільної освіти: виклики та перспективи. Педагогічні науки: теорія і практика. 2022. № 3 (12). С. 22-27.
Колісник, І. В. Інтеграція STEM-освіти у дошкільних навчальних закладах. Освітні інновації та практика. 2022. № 4 (6). С. 45–52.
Писарчук О. Т. Особливості формування освітньо-розвивального середовища дошкільних освітніх закладів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2012. № 2. С. 44–51. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_2_10
Писарчук О., Руденський Р. Розвиток знаково-символічної навички засобами Stream-освіти у дітей старшого дошкільного віку. Освіта – енергія майбутнього. Якісна освіта як фактор перемоги: матеріали Крайового форуму освітян (23 жовтня 2022 року). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 46–49.
Шишак А. М. Потенціал використання цифрових засобів для формування сенсорно-пізнавальної, логіко-математичної, дослідницької компетентності дошкільників / наук. кер.: В. М. Чайка, І. І. Жаркова. Інновації в дошкільній освіті: теорія, перспективи, шляхи запровадження у практику: збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 28 березня 2024 року. Маріуполь: МДУ, 2024. С. 33–36.