ПРОБЛЕМИ Й ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Василь Барладин Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Василь Барладин, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

    аспірант кафедри машинознавства і транспорту інженерно-педагогічного факультету

Посилання

Черновол Є., Чепелюк А., Куртяк Ф. Щодо цифровізації освітнього процесу у закладах вищої освіти України: нові можливості та перспективи. Академічні візії. 2023. № 15. URL: https://academyvision.org/index.php/av/article/view/132 (дата звернення: 12.08.2024).

Abysova M., Kravchuk M., Hurniak O. Digitalization in university education: didactic aspects. Information Technologies and Learning Tools. 2023. Vol. 93. №1. Рр. 68–79.

Ahmed A., Ganapathy A. Creation of automated content with embedded artificial intelligence: a study on learning management system for educational entrepreneurship. Academy of Entrepreneurship Journal. 2021. № 27(3). Рр.1–10.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ПРОБЛЕМИ Й ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 279-280. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/551