СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Анотація
.
Посилання
Дмитренко Т. О. Процеси диференціації й інтеграції наук як умови виникнення педагогіки вищої школи в другій половині ХХ ст. Вісник Харківської державної академії культури. 2010. Вип. 31. С. 139–147.
Євтух М. Б. Методологічні засади інтеграції вищої освіти України в європейський освітній простір. Міжнародний науковий вісник, International Scientific Edition. 2012. Вип. 5 (24). С. 85−94.
Завантаження
Опубліковано
04-12-2024
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 289-290. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/555