МЕРЕЖЕВІ ФОРМИ ЯК РЕСУРСИ СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В МЕДИЧНИХ ЗВО

Автор(и)

  • Наталія Дуб КЗВО ЛОР «Львівська медична академія імені Андрея Крупинського» Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Наталія Дуб, КЗВО ЛОР «Львівська медична академія імені Андрея Крупинського»

    кандидат наук з державного управління, доцент, декан факультету

Посилання

Гришко О. Супровід навчання студентів з особливими освітніми проблемами у вищому навчальному закладі. Витоки педагогічної майстерності. 2017. Вип. 19. С. 90–95.

Дрималовська Х. Особливості міжнародного та вітчизняного досвіду щодо розвитку інклюзії в закладах вищої освіти. Бізнес Інформ. 2019. Вип. 7. С. 108–114.

Ткачук В. В., Єчкало Ю. В. Освітній портал для студентів з особливими освітніми потребами. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. 2018. Вип. XVI. С. 175–181.

Чупіна К. О. Порівняльний аналіз становлення інклюзивної вищої освіти в Україні та за кордоном. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). 2020. Вип. 16 (1). С. 266–277.

McNicholl A., Desmond D., Gallagher P. Assistive Technologies, Educational Engagement and Psychosocial Outcomes among Students with Disabilities in Higher Education. Disabil Rehabil Assist Technol. 2020. № 18. P. 50–58.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

МЕРЕЖЕВІ ФОРМИ ЯК РЕСУРСИ СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В МЕДИЧНИХ ЗВО. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 290-292. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/556