МЕРЕЖЕВІ ФОРМИ ЯК РЕСУРСИ СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В МЕДИЧНИХ ЗВО
Анотація
.
Посилання
Гришко О. Супровід навчання студентів з особливими освітніми проблемами у вищому навчальному закладі. Витоки педагогічної майстерності. 2017. Вип. 19. С. 90–95.
Дрималовська Х. Особливості міжнародного та вітчизняного досвіду щодо розвитку інклюзії в закладах вищої освіти. Бізнес Інформ. 2019. Вип. 7. С. 108–114.
Ткачук В. В., Єчкало Ю. В. Освітній портал для студентів з особливими освітніми потребами. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. 2018. Вип. XVI. С. 175–181.
Чупіна К. О. Порівняльний аналіз становлення інклюзивної вищої освіти в Україні та за кордоном. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). 2020. Вип. 16 (1). С. 266–277.
McNicholl A., Desmond D., Gallagher P. Assistive Technologies, Educational Engagement and Psychosocial Outcomes among Students with Disabilities in Higher Education. Disabil Rehabil Assist Technol. 2020. № 18. P. 50–58.