ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ТА ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВО ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

  • Ольга Лоб Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Ольга Лоб, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

    викладач-стажист

Посилання

Кобинець Я. Інклюзія під час війни: як підтримати дітей з особливими потребами? URL: https://osvita.ua/school/method/87002/

Лист МОН України «Про методичні рекомендації: Безпечне освітнє середовище: надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації» № 1/11479-23 від 03.08.2023 р.

Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти: Постанова Кабінету Міністрів України від 10.09.2019 №530. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/530-2019-%D0%BF#Text

Рівні підтримки для дітей з ООП: що змінюється та які виклики. URL: https://nus.org.ua/articles/rivni-pidtrymky-dlya-ditej-z-oop-shho-zminyuyetsya-tayaki-vyklyky/

Як підтримати наших дітей у зіткненні з викликами війни. Порадник для батьків. Коло сім’ї: Центр здоров’я та розвитку. Львів. 2023. 33 с.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ТА ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВО ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВІЙНИ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 300-303. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/560