ІНКЛЮЗИВНІ ПІДХОДИ В РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО МАРШРУТУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВІЙНИ
Анотація
.
Посилання
Методичні рекомендації МОН України «Про організацію освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році» від 03.09.2024 р. №6/679-24. URL: https://osvita.ua/doc/files/news/929/92981/66d9777c4fa3c432196635.pdf.
Методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації», лист МОН України №1/11479-23 від 0308.2023. URL: https://mon.gov.ua/staticobjects/mon/sites/1/inkluzyvne-navchannya/2023/08/04/Lyst.MON-1.11479-23.vid.03.08.2023-1.pdf.
Лакуста М. М., Каменщук Т. Д. Психологічні умови реалізації психолого-педагогічного супроводу дітей із ЗПР у фокусі інклюзії. International scientific-practical conference «Topical issues of science, education and technology: theory and practice»: conference proceedings (Tampere, Finland, September 16, 2023). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2023. P. 33–36.
Каменщук Т. Д., Ставнійчук В. О. Аналіз проблеми формування навчальної мотивації як психологічного чинника досягнення успішності у навчанні дітей з РДУГ. Формування особистості сучасного фахівця як суб’єкта самотворення в умовах освітнього простору: матеріали ХІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Хмельницький, 30 листопада 2023 р.) / редкол.: Т. В. Комар, Є. М. Потапчук, О. В. Варгата; Д. Є. Карпова; Хмельницький національний університет, кафедра психології та педагогіки. Хмельницький, 2023. 375 с. С. 291–295.
Теоретико-методологічні засади оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами у вітчизняній спеціальній психології: колективна монографія / авт. кол. : Т. В. Жук, Т. Д. Ілляшенко, Т. Д. Каменщук, А. Г. Обухівська, Г. В. Якимчук; за ред. А. Г. Обухівської, Т. Д. Ілляшенко. Київ: Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, 2023. 105 с.