PRICIPLES AND APPROACHES TO INCLUSIVE EDUCATION

Автор(и)

  • Svitlana Fedorenko Kyiv National University of Technologies and Design Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Svitlana Fedorenko, Kyiv National University of Technologies and Design

    Doctor of Sciences in Education, Professor, Professor of the Department of Philology and Translation

Посилання

Fisher M., Meyer L. H. Development and Social Competence after Two Years for Students Enrolled in Inclusive and Self-Contained Educational Programs. Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps (JASH). 2002. Vol. 27, № 3. Р. 165–74.

Stubbs S. Inclusive Education: Where There Are Few Resources. Oslo: The Atlas Alliance, 2008. 156 p.

UNESCO. Guidelines for Inclusion: Ensuring Access to Education for All. Paris: UNESCO, 2005. 37 р.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

PRICIPLES AND APPROACHES TO INCLUSIVE EDUCATION. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 312-314. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/566