ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Анотація
.
Посилання
Робак A. Медіапедагогіка: аналіз інноваційного зарубіжного досвіду. Діалог культур: Україна у світовому контексті: Філософія освіти. 2002. Вип. 8. С. 70–92.
Рабчинська К. С., Шкабаріна М. А. Методи формування медіакомпетентності в дітей молодшого шкільного віку. Молодь і ринок. 2023. №4/100. С. 76–80.
ЮНЕСКО: Медіа та інформаційна грамотність URL: https://www.unesco.org/en/media-information-literacy (дата звернення: 11.07.2024)
Хріник Є.О. Аналіз готовності майбутніх вихователів до формування медіакультури у дітей старшого дошкільного віку. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2022. С. 202–226
Завантаження
Опубліковано
04-12-2024
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 318-321. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/568