ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ТА ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ У STEM-ОСВІТІ ДОРОСЛИХ

Автор(и)

  • Андрій Вельгач Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка Автор
  • Андрій Сомик Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Андрій Вельгач, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

    кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри інформатики та методики її навчання

Посилання

Kijima R., Yang-Yoshihara M., Maekawa M.S. Using design thinking to cultivate the next generation of female STEAM thinkers. IJ STEM Ed. 2021. № 8 (14). 15 p. URL: https://doi.org/10.1186/s40594-021-00271-6

Збірник матеріалів Всеукраїнського заходу «Краща STEM–публікація» / за загальною редакцією Н. О. Гончарової, С. Л. Горбенко, О. В. Лозової. К.: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», 2021. 110 с.

STEM-освіта. URL: https://imzo.gov.ua/stem-osvita/

STEM та STEAM: науково-практичні тенденції розвитку цифровізації в умовах євроінтеграції: матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024 року. Львів–Торунь: Liha-Pres, 2024. 76 с.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ТА ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ У STEM-ОСВІТІ ДОРОСЛИХ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 332-333. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/574