STEM ЯК ІНСТРУМЕНТ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІХ ПРОГРАМАХ ДЛЯ ДОРОСЛИХ

Автор(и)

  • Павло Коляса Центр професійного розвитку педагогічних працівників Великоберезовицької ОТГ Автор
  • Назарій Дуда Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Павло Коляса, Центр професійного розвитку педагогічних працівників Великоберезовицької ОТГ

    доктор філософії зі спеціальності 015 Професійна освіта, консультант

Посилання

Kijima R., Yang-Yoshihara M., Maekawa M. S. Using design thinking to cultivate the next generation of female STEAM thinkers. IJ STEM Ed. 2021. № 8 (14). 15 p. URL: https://doi.org/10.1186/s40594-021-00271-6

Збірник матеріалів Всеукраїнського заходу «Краща STEM–публікація» / за загальною редакцією Н. О. Гончарової, С. Л. Горбенко, О. В. Лозової. К.: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», 2021. 110 с.

STEM-освіта. URL: https://imzo.gov.ua/stem-osvita/

STEM та STEAM: науково-практичні тенденції розвитку цифровізації в умовах євроінтеграції: матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024 року. Львів–Торунь: Liha-Pres, 2024. 76 с.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

STEM ЯК ІНСТРУМЕНТ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІХ ПРОГРАМАХ ДЛЯ ДОРОСЛИХ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 337-339. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/577