ПРОБЛЕМА МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ
Анотація
.
Посилання
Кодлюк Я. П., Шишак А. М. Інтерактивні методи роботи з підручником у початковій школі. Початкове навчання та виховання. 2020. № 1–3 (581–583). С. 25–30.
Криворучко І.І., Ковтанюк М.С. Цифрові технології як інструмент для підвищення мотивації учнів до навчання. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка: ІV Міжнар. науково-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 22–23 лют. 2024 р. Полтава. С. 234–236.
Завантаження
Опубліковано
04-12-2024
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ПРОБЛЕМА МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 339-340. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/578