ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Олександр Островський Закарпатський угорський інститут ім. Ф. Ракоці ІІ Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Олександр Островський, Закарпатський угорський інститут ім. Ф. Ракоці ІІ

    доктор філософії, доцент кафедри філології

Посилання

Артеменко О. В. Стратегічні підходи до організації науководослідницької діяльності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у ВНЗ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2015. Вип. 42 (95). С. 514–522.

Григоренко Т. Формування майбутнього вчителя-філолога в умовах освітньо-комунікативного середовища ЗВО. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2020. Вип. 9 (103). С. 130–140.

Ігнатенко В. Д. Використання сучасних інформаційних технологій у підготовці майбутніх філологів. Іноземні мови. 2020. Вип. 1 (101). С. 37–42.

Іконнікова І. Загальна характеристика професійної підготовки майбутніх філологів в університетах України. Освітні обрії. 2020. Вип. 1 (50). С. 206–212.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 340-342. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/579