КОМУНІКАТИВНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Андрій Пашков Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Андрій Пашков, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

    аспірант кафедри інформатики та методики її навчання

Посилання

Дубова Н. В. Інноваційні підходи до реалізації змісту підготовки майбутніх педагогів професійної освіти. Modern engineering and innovative technologies. 2023. № 29–03. С. 119–123.

Зленко Н., Кібенко Л., Брюховецька І. Диференціація та індивідуалізація освіти в сучасному ЗВО: можливості інформаційного середовища. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Педагогічні науки. 2024. Вип. 11-15. С. 115–125.

Кашпур Т. О. Професійна підготовка майбутнього інженера-педагога на основі компетентнісного підходу. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. 2019. Вип. 17. С. 79–83.

Кучерак I. Цифровізація та її вплив на освітній простір в контексті формування ключових компетентностей. Інноваційна педагогіка. 2020. Вип. 2 (22). С. 91–94.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

КОМУНІКАТИВНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 342-344. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/580